Bár én inkább kutyás vagyok, de nagyon szeretem a macskákat is. Mint minden más állatot igazából. Ennek ellenére, nem hiszem, hogy valaha is fogok cicát tartani. Ez alól mondjuk, vannak kivételek. Ilyen például a bengáli macska, vagy a szavanna macska. Egyszerűen csodálatosak. Utóbbi ráadásul akkora, mint egy kutya, és állítólag jellemben is vannak hasonlóságok. Viszont sokkal vadabbak, mint egy házimacska. Hiszen vadmacskával vannak keresztezve, amiatt is annyira különlegesek.
Van egy barátnőm Dóri, aki nagy macskás hírében áll. Van is neki egy, az utcáról mentette meg, ami nagyon szép cselekedet. Szóval ez a cica is szereti az őrületbe kergetni a gazdit: a tiszta ruhákat rendszeresen összejárkálja, nyávog a csukott ajtó előtt, hogy engedjék be, de bemenni persze nem akar, és előszeretettel járkál a konyhapulton, de ez persze meg van neki tiltva.
Egy ilyen konyhapultos móka alkalmával útban volt neki Dóri laptopja, így nemes egyszerűséggel leverte onnan. A monitor betört, és alkatrészek lötyögtek a gépben.
Úgyhogy Dórinak keresnie kellett egy laptop szervizt. Én ajánlottam neki a pcmentor.hu-t, mivel már ismerősök által hallottam róluk.
A honlapjukról kiderül, hogy teljesen mindegy, milyen márkájú a laptop, nyugodtan el lehet vinni hozzájuk. Sok gyártóval és forgalmazóval kapcsolatban vannak, és kellő tapasztalattal és szakértelemmel rendelkeznek ahhoz, hogy ne egy márkafüggő laptop szerviz legyenek.
Ezt jelzi az is, hogy a honlapjukon felsorolt problémák mindegyikét meg tudják oldani. Ilyen például a betört kijelző, ha nincs hangja a gépnek, ha hangos a ventilátor, vagy ha szörnyen lassú a gép. Ezek persze a lehetséges problémák töredékei, a honlapon ennél több mindent is felsorolnak, és mindegyik hibalehetőséghez egy rövid magyarázatot is adnak, hogy hogyan is történik nagy vonalakban a szervízelés.
A laptop szervizben egy hibás képernyő javítása, körülbelül egy hetet vesz igénybe, ez persze függ az adott hibától is. Első körben értelemszerűen be kell szolgáltatni a laptopot, amit megvizsgálnak, hogy mi lehet a probléma. Ez Dórinál is így történt. Majd kapott egy telefont, hogy a kijelzőt ki kell cserélni, tájékoztatták őt az árról, és arról, hogy mikorra várható a javítás befejezése. Az ár egyébként mindig függ az adott hibától, és attól, hogy szükséges-e valamilyen alkatrésznek a pótlása vagy cseréje. Ugyanez vonatkozik a szervizelés időtartamára is, sok mindentől függ. A javításra amúgy garanciát is vállalnak, ami azt jelenti, hogy ha nem sikerülne megjavítaniuk a rájuk bízott laptopot, akkor nem kérnek pénzt sem. Egyébként érdekesség, hogy ha szükséges, akkor akár házhoz is mennek, persze külön kiszállási díj ellenében, bizonyos határokon belül. Nekem ez furcsa volt, hiszen nem hallottam még ilyenről, de nekem ez kifejezetten szimpatikus. De mivel van üzletük Budapesten, Pesten és Budán is, így Dóri nem élt ezzel a lehetőséggel, hanem inkább bement a XIV. kerület, Ilka utcában található szervizükbe.